Badbalja på tomten

Denna sommar bjuder vi också på bad  i trädgården. Även detta ett önskemål från våra barn. Ja, det är ju inte så att jag kommer att plaska omkring i baljan men det finns nog några andra gäster som är glada vid att bada. Nu gäller det bara att hitta en bra plats på tomten där vi kan ställa den. Det bör vara en skuggig plats och det är inte lätt att hitta. Bassängen, uppblåsbar i plast i storlek 229x229x66, inköptes igår i ett varhus som heter Jambo, för övrigt det största varuhus jag besökt här. Där fanns allt mellan himmel och jord utom mat och möbler. Dessutom mycket billiga varor. Jag trodde där fanns bara leksaker men så var det inte alls. Det hade behövts flera timmar att gå runt där men eftersom vi kom ifrån Ikea var vi redan ganska trötta.
 

 
#1 - - Anonym:

Här på Jumbo finns massor av leksaker, bra kvalité o billiga. men du kanske inte hittade hyllorna.Man måste ha tid att strosa runt + bra skor. Inköp till
midsommarhelgen på Ikea?

Svar: Vi blev väldigt överraskade att det var så stort varuhus med så mycket billiga varor. Kommer säkert åka dit igen och då ska vi ha mer tid att kolla på de olika avdelningar. Dessutom ska jag ha bekvämare skor på mig.
Lena Mitroulis