Idag starta den stora sommar-rean

Tidigt på förmiddagen åkte vi till Kilkis för ett nytt tandläkarbesök. Medan Appe var hos tandläkaren strosade jag runt och fönstershoppade. I så gott som varje butik fanns erbjudanden med upp till  50 % rabatt.
 
Eftersom jag hade gott om tid gick jag till Xanthis fotvård och lyckligtvis hade hon tid att göra mina fötter fina. För er som vistas i Kilkisområdet kan jag verkligen rekommendera Xanthi, som är utbildad i Sverige och har bott i Växjö. 10 € för en timmas fotvård.
 
 
Efter pedikyren gick jag runt i olika skoaffärer för fina fötter vill ha nya skor/sandaletter. På rean hittade jag inte några sandaletter som passade mig. Antingen var de helt platta eller hade de 15 cm höga klackar. Till slut hittade jag ett par som jag tyckte om, både passform och utseende. Jag som alltid gillat glitter bestämde mig för dessa sandaletter men de kostade en enorm summa pengar, 20 €.
 
 
 
 Nu tänker jag koppla av på altanen och läsa en bra bok jag laddade ner från e-biblioteket häromdagen.